Identificatie
voor B2B-Partners

Vanaf de wedstrijd tegen Leuven op 25 oktober is het verplicht dat uw gasten zich identificeren met Itsme. Deze maatregel wordt ons opgelegd vanuit de Pro League , overkoepelende ordediensten en het Koninklijk besluit Ticketing.

Positief voor u is dat u dankzij deze ontwikkeling nooit meer rijksregisternummers zal moeten opvragen bij uw gasten bij risicowedstrijden. Het is belangrijk om dit bij de eerste registratie van een gast mee te geven. Hun tickets zullen pas te downloaden zijn van zodra ze de identificatiestappen doorlopen hebben.

We overlopen de nieuwigheden, zodat u meteen aan de slag kan in uw portaal en uw gasten kan te woord staan bij eventuele opmerkingen.

Eigen account identificeren

We starten met de eigenaars van de tickets. De mensen die de tickets verdelen, het stappenplan:

  1. Log in op business.kvmechelen.be
  2. Klik bovenaan op uw mailadres en selecteer ‘Profiel’
  3. In het overzicht ziet u rechtsbovenaan het onderdeel ‘Identiteitscontrole’
  4. Klik op de oranje Knop ‘Identificeer met Itsme’

VISUELE UITLEG

Tickets toewijzen

Het toewijzen van een gast aan een ticket is nog steeds verplicht. We leggen u de te nemen stappen uit.

    1. Terugkerende gast?
      1. Selecteer de gast via ‘gast instellen’
    2. Eerste bezoek
      1. OFWEL, geeft u zelf de gegevens van de gast in.
      2. OFWEL, stuurt u het niet-toegewezen ticket naar de gast door en laat u hem/haar de gegevens zelf invullen.

VISUELE UITLEG

 

Uw gast zich laten identificeren

U heeft tickets toegestuurd gekregen en krijgt mee dat de gebruikers ervan zich nog dienen te identificeren. We loodsen u erdoor:

  1. Uw gast heeft de link naar de downloadpagina gekregen via mail, Whatsapp of via de link.
  2. De gast die het ticket zal gebruiken klikt op ‘gast instellen’
  3. Geef de gegevens door of kies voor Identificeer via Itsme
    1. Let op, indien u meteen op de oranje knop klikt, wordt uw mailadres geconfigureerd dat gekoppeld werd aan uw itsme-account.

Visuele uitleg

Veelgestelde vragen

We snappen dat deze ontwikkeling mogelijks vragen bij u oproept. We proberen ze hieronder te beantwoorden.

Algemene vragen

Het Businessportaal

Vragen van gasten

Verantwoordelijkheid en Sancties